. Descrición da actividade
Non existe unha definición concreta aceptada para o turismo rural, xa que segundo o país de referencia a resposta a este concepto é diferente. Non obstante, podemos decir que o turismo rural é unha oferta de actividades recreativas de aloxamento e de servicios afíns, realizados no espacio rural e dirixido fundamentalmente ós habitantes das cidades que buscan un contorno autóctono en relación coa poboación local.

.¿Cómo é o mercado dese negocio nesta zona?
Durante o ano 2002 o nº de visitantes na Costa da Morte foi de 7.205 perxoas. Esto dou lugar a un grado de ocupación do 29,14%, ocupación que é un 5.13% superior a media da provincia da Coruña. En canto a estancia media aqui estamos no 2,18 días lixeiramente superior o 2,05 que temos a nivel provincial. A conclusión que sacamos é que á Costa da Morte ven máis turismo ocasional que turista que se queda, pero dos visitantes que deciden quedarse a súa estancia media é superior ó do resto de Galicia.
.Tipos e características dos clientes
Os clientes son españois, sobretodo madrileños no veran e galegos o resto do ano.
.Empresas competidoras.
En canto á competencia en Galicia, aumentou a creación de novos establecementos e o número de prazas ofertadas, destacando a provincia da Coruña.
. Situación actual e perspectivas de futuro dese sector:
a. Ameazas
Industrialización do contorno.
>
Infraestructuras no contorno.
>
Despoboamento dos núcleos rurais.
>
Diminución do fluxo turístico.
>
Distancia longa ós centros urbáns.
>
Non hai ordenación do territorio.
>
Efecto Prestige
b.Oportunidades.
Fidelidade a través do servicio.
>
Aumento do ocio e renda por persoa.
>
Facilidade para o desprazamento do turismo externo.
>
Demanda crecente na sociedade urbana cara a este tipo de establecementos
>
Apoio institucional moi forte (leader +)
>
Creación de novos servicios asociados ó turismo rural.
>
Plan de dinamización do turismo da Costa da Morte.
c .Puntos fortes.
Boa relación calidade/prezo.
>
Estructura flexible.
>
Escasa presión das axencias de viaxe ó non
ser un negocio masificado.
>
A paisaxe e a gastronomía como forte atractivo.
d.Puntos febles.
Forte estacionalidade.
>
Escaseza de profesionais preparados.
>
Dimensión reducida da oferta para facer viable o negocio.
>
Ausencia xeneralizada de estructuras empresariais.
>
Financiamento dos investimentos.
.Marketing:
a.
¿Qué produtos podes ofrecer aos teus clientes?
Nas casas de turismo rural da Costa da Morte a
carteira de productos está formada basicamente por aloxamento, a restauración e
as actividades complementarias aínda se encontran en fase de desenvolvemento.
Elaboramos un cuadro estadístico dos tipos de
servicios que ofrece cada unha das casas, que se pode incluir na guía e dese
cuadro sacamos as seguintes conclusións:
• -Case todas as casas posúen aparcadoiro, xardín
horta e salon social.
• -75% das casa poseen comedor, e só o 6% teñen
restaurante.
• -Só o 19% teñen conexión a internet, para os
seus clientes.
• -As actividades que se ofertan case son todas
externas.
b.
Aspectos a ter en conta para poñer os prezos.
Son lixeiramente inferiores ó do resto do
turismo rural galego.
c.
¿Cómo das a coñecer a túa empresa?
a
promoción faise utilizando as guias-catálogo como a de turgalicia, tarxetas de
visita e as páxinas webs. Tamén mediante folletos informativos que as distintos
organismos promocinan nas feiras turísticas ás que acuden.
. Instalacións:
a.
¿Qué instalacións e maquinaria van supoñer os
maiores gastos?
nos soldos máis a seguridade social e tamén a amortizazción do inmobilizado xa que nos custarán 16000 e 11000 euros.
nos soldos máis a seguridade social e tamén a amortizazción do inmobilizado xa que nos custarán 16000 e 11000 euros.
.Resultado
bruto de explotación (beneficio bruto)
13.ooo euros.
13.ooo euros.
. Previsión
de ingresos anuais.
A conclusión que sacamos é que á Costa da Morte
ven máis turismo ocasional que turista que se queda, pero dos visitantes que
deciden quedarse a súa estancia media é superior ó do resto de Galicia.
. Financiamento
(de onde sacas os cartos).X
. ¿Qué
formación deben ter os teus empregados?
Eu creo que deberían
ter o graduado en E.S.O. xa que é moi básico
.¿Onde podes conseguir axudas para ese
negocio?X
.Características dos provedores.X
.Características dos provedores.X
No hay comentarios:
Publicar un comentario