viernes, 7 de marzo de 2014

Actividade 7

TURISMO RURAL

. Descrición da actividade  
Non existe unha definición concreta aceptada para o turismo rural, xa que segundo o país de referencia a resposta a este concepto é diferente. Non obstante, podemos decir que o turismo rural é unha oferta de actividades recreativas de aloxamento e de servicios afíns, realizados no espacio rural e dirixido fundamentalmente ós habitantes das cidades que buscan un contorno autóctono en relación coa poboación local.
. Características básicas da empresa (instalacións, persoal, investimento)


 .¿Cómo é o mercado dese negocio nesta zona?

Durante o ano 2002 o nº de visitantes na Costa da Morte foi de 7.205 perxoas. Esto dou lugar a un grado de ocupación do 29,14%, ocupación que é un 5.13% superior a media da provincia da Coruña. En canto a estancia media aqui estamos no 2,18 días lixeiramente superior o 2,05 que temos a nivel provincial. A conclusión que sacamos é que á Costa da Morte ven máis turismo ocasional que turista que se queda, pero dos visitantes que deciden quedarse a súa estancia media é superior ó do resto de Galicia.

 .Tipos e características dos clientes

Os clientes son españois, sobretodo madrileños no veran e galegos o resto do ano.

 .Empresas competidoras.
 
 En canto á competencia en Galicia, aumentou a creación de novos establecementos e o número de prazas ofertadas, destacando a provincia da Coruña.

. Situación actual e perspectivas de futuro dese sector:
 
a. Ameazas

Industrialización do contorno.
>
Infraestructuras no contorno.
>
Despoboamento dos núcleos rurais.
>
Diminución do fluxo turístico.
>
Distancia longa ós centros urbáns.
>
Non hai ordenación do territorio.
>
Efecto Prestige

b.Oportunidades.

Fidelidade a través do servicio.
>
Aumento do ocio e renda por persoa.
>
Facilidade para o desprazamento do turismo externo.
>
Demanda crecente na sociedade urbana cara a este tipo de establecementos
>
Apoio institucional moi forte (leader +)
>
Creación de novos servicios asociados ó turismo rural.
>
Plan de dinamización do turismo da Costa da Morte.

c .Puntos fortes.

Boa relación calidade/prezo.
>
Estructura flexible.
>
Escasa presión das axencias de viaxe ó non
ser un negocio masificado.
>
A paisaxe e a gastronomía como forte atractivo.

d.Puntos febles.

Forte estacionalidade.
>
Escaseza de profesionais preparados.
>
Dimensión reducida da oferta para facer viable o negocio.
>
Ausencia xeneralizada de estructuras empresariais.
>
Financiamento dos investimentos.

 .Marketing:
 
a.    ¿Qué produtos podes ofrecer aos teus clientes? 

      Nas casas de turismo rural da Costa da Morte a carteira de productos está formada basicamente por aloxamento, a restauración e as actividades complementarias aínda se encontran en fase de desenvolvemento.
       Elaboramos un cuadro estadístico dos tipos de servicios que ofrece cada unha das casas, que se pode incluir na guía e dese cuadro sacamos as seguintes conclusións:
• -Case todas as casas posúen aparcadoiro, xardín horta e salon social.
• -75% das casa poseen comedor, e só o 6% teñen restaurante.
• -Só o 19% teñen conexión a internet, para os seus clientes.
• -As actividades que se ofertan case son todas externas. 

b.     Aspectos a ter en conta para poñer os prezos.
 
Son lixeiramente inferiores ó do resto do turismo rural galego.

c.    ¿Cómo das a coñecer a túa empresa?

 a promoción faise utilizando as guias-catálogo como a de turgalicia, tarxetas de visita e as páxinas webs. Tamén mediante folletos informativos que as distintos organismos promocinan nas feiras turísticas ás que acuden.

 Instalacións:
 
a.    ¿Qué instalacións e maquinaria van supoñer os maiores gastos? 
     nos soldos máis a seguridade social e tamén a amortizazción do inmobilizado xa que nos custarán 16000 e 11000 euros.


-Gastos anuais da actividade (copia o cadro onde figuran tódolos gastos)

.Resultado bruto de explotación (beneficio bruto)
   13.ooo euros.

. Previsión de ingresos anuais.

     A conclusión que sacamos é que á Costa da Morte ven máis turismo ocasional que turista que se queda, pero dos visitantes que deciden quedarse a súa estancia media é superior ó do resto de Galicia.
.   Financiamento (de onde sacas os cartos).X

.   ¿Qué formación deben ter os teus empregados?

Eu creo que deberían ter o graduado en E.S.O. xa que é moi básico

.¿Onde podes conseguir axudas para ese negocio?X 

 .Características dos provedores.X










No hay comentarios:

Publicar un comentario